erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Masa başi iş istiyorum derken )))) kardesim herkes onu ister zaten. Bak şu forumda şu an aktif 36.500 kişi var. Bunların en az 10 15 bin i web site kurabilir. Piyasa hala 300 500 liraya web site yapan binlerce insanla dolu. Uzaktan göründüğü gibi degil. Grafik tasarım diyosun. Benim tasarım işi verdigim forumdaki cogu insan grafik tasarim mezunu degil. Yani onu okumak şart degil o işten para kazanmak icin. Degmez okuduguna. O begenmedigin meslekler peşin çalışıyor ve cogu yazilim mühendisinden fazla kazanıyor.
Yanii hocam tam açıklayamadım sanırım kendimi.. masa başı iş derken muhasebecilik vb. tarzında da örneklemek istedim o sektörü tabii ki altta tutmuyorum şu an aklıma geldiği için o sektörü yazdım. Hocam o duruma katılıyorum okumak belki saçma olabilir Türkiye için ama ben yurt dışındayım şu an ve maalesef burada o sekötrden bir mezuniyet veya başka bir belge yoksa hiçsiniz iş alımınız o kadar zorlaşıyor ki.. freelancer olarak çalışacak olsanız bile. Türkiye üzerinden yapsam bana getirisi çok çok düşücek bu sebepten dolayı belge olması lazım elimde ve 3-4 yılımı boşa geçirmek istemiyorum, o yüzden sizin gibi değerli kişilerin yorumunu okuyup yön vermek istiyorum. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim 😊