SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşaatta çalışan ustaların maaşı 100 bini buluyormuş geçen öyle bi haber okumuştum. Bi arkadaşım okumadı inşaatta çalışıyordu 40 bin maaşı var şimdi. Ben okudun bilgisayar mühendisi oldum işsizim. 2 kez işe girdim asgari ücret zammı esnasında çıkarıldım 😂
😂 geçmiş olsun hocam kötü olmuş maalesef hepimizin başına gelen olaylar, inşaat evet para yönünden gerçekten diğer sektörlerden fazla kazanabilirsin ama zorluğu açısından da benim görüşüm diğer mesleklerden kat kat zor ve tehlikeli diye düşünüyorum ben. Maalesef gelecek kaygısı oluyor insanda ne kadar olursa olsun.. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim 😊

yildizteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yaptığınız fark etmez, en iyisini yapıyorsanız her mesleğin önü açıktır.
Tabiki öyledir en iyisi olmak için çabalayacaksın fakat sektörde yoğunluk olursa ve en iyisi olmak için çabalayacaktır herkes bunun için yoğunluk olan bir sektörde iş zorluğu daha da artar gibi.. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim 😊