R10.NET'in Bence En İyisi
İnşaatta çalışan ustaların maaşı 100 bini buluyormuş geçen öyle bi haber okumuştum. Bi arkadaşım okumadı inşaatta çalışıyordu 40 bin maaşı var şimdi. Ben okudun bilgisayar mühendisi oldum işsizim. 2 kez işe girdim asgari ücret zammı esnasında çıkarıldım 😂