İnşaatta çalışan ustaların maaşı 100 bini buluyormuş geçen öyle bi haber okumuştum. Bi arkadaşım okumadı inşaatta çalışıyordu 40 bin maaşı var şimdi. Ben okudun bilgisayar mühendisi oldum işsizim. 2 kez işe girdim asgari ücret zammı esnasında çıkarıldım 😂