Emin ol onların mesleği bence senin mesleğine göre daha iyidir.
Şu an usta bulunamıyor biliyor musun hocam?
Ya da hiç araba arıza yaptiginda ya da evinde birşey bozulduğunda usta çağırdın mi?
Ödeme peşin ve o ne derse bir yere kadar kabul etmek zorundasin.
Çünkü her ne olursa olsun o insanların kolunda çok değerli bir altın bilezik var