Arkadaşlar herkes pasif gelir diye tutturmuş sizce bu gerçek mi yalan mı ne düşünüyorsunuz? Bir işe biraz vakit ayırdıktan sonra o iş size sürekli bir para getirebilir mi? Yoksa o işe sürekli mi vakit harcamak gerekiyor? Pasif kişiler başaran var mı merak ediyorum doğrusu?
Düşünsene güncelleme gerektirmeyen bir site yaptın.
İçeriğinde mesela firma adresleri üzerine... Yabancı dilde - İngilizce-Almanya- Çinçe vs. vs.
Otomatik verileri de bi yerlerden çektiriyorsun güncelleme geldikçe yazılımda siteni düzenliyor / içerik çekiyor...
Mesela bu bir örnek alt yapıyı yazılımı kurmuşsun öyle düşün...
Eee al sana pasif gelir işte. Kazancıda tatmin ediyorsa ne diye çomak sokacaksın sisteme.
SİSTEM oturdumu pasif gelir olur.
PASİF GELİR = YAZILIM ALT YAPISI + SEKTÖR.