GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani buradaki fiyatın %12 geri aldığımızı düşünelim doğrumudur ?
Evet ama almanız çok zor, zira gümrükteki gürcüler bunu vermemek için çok uğraştıyorlar.Geçen yıl haziranda 4 arkadaş gittik aldık, tax free kuyruğu 200 kişiydi.Sıranın en önündeki ile konuştuğumda 7 saattir bekliyorum demişti.
Bekleme alanında oturacak yer yok tuvalet yok bilginiz olsun.Ve giderseniz tax free daha hızlı almak için hafta içi sabah erkenden alıp hızlıca dönün derim.Yada gürcüde bir akşam kalın sabah erken dönün öbür türlü eziyet olur.