özellikle ekledim satan olabilir. Alan yok. sunucuyu zaten r10da sattık. Pek yorum yapmayacağım diyeceğimi dedim üstte zaten. Satıldığına dair gerçek çıktılı kanıtlar sunarak netleştire bilirsiniz. Satış ilanı herkes açar veya popüler birisi daha pahalıya satabilir. Önemli olan yeni giren birisi satabilirmi konu budur bu fiyata alınırmı konu budur. İyi günler
Amacınız Konu Baltalamak Mi Bilmiyorum Fakat Sizin için Sunucu Kasıp Saticam Gerekli Şeyleri eklerim Konuya teşekkürler bu arada sunucunuz auth 500 tl normal fiyat 10k auth 200 tl zaten