Yorumlarda herkes başka işi kötüleyip kendi yaptığı işi övüyor.
Bu iş daha pasif gelir, bu az pasif gelir.
Ya ne anlatıyorsunuz . Pasif gelir gerçek bir şey. Siz uyuduğunuz zaman bile size para geliyorsa bu iş pasif gelirdir.