Konudan bağımsız söylemek istedim, güzel bir saattir alıcısına hayırlı olsun, vaktimde durumum varken neden bir kaç tane almadım diye arada hayıflanmıyor değilim.
Merhabalar evet haklısınız keşke zamanında alsaydık kalsaydıı dediğiniz gibi ama işte günümüz şartları şuan ki çok sevdiğim saati satıyorum