Arkadaşlar herkes pasif gelir diye tutturmuş sizce bu gerçek mi yalan mı ne düşünüyorsunuz? Bir işe biraz vakit ayırdıktan sonra o iş size sürekli bir para getirebilir mi? Yoksa o işe sürekli mi vakit harcamak gerekiyor? Pasif kişiler başaran var mı merak ediyorum doğrusu?