Cocuk iste hocam katilmak istiyo iste parasini ben vericem proje ve raporlamayida iste neyden yapildiysa yapan arkadas soyleyecek bende cocuga anlaticam isin garibi 3.sinifa giden bir cocuktan boyle seyler istenmesi garip ama iste istiyolar 😀
Raporlama vs. ayrı bir iş. Zaman ayırılarak yapılması gereken bir şey.
Size tavsiyem şu olur hocam:
Okuldan herhangi bir öğretmeniyle birlikte katılsın. Proje sürecini onunla birlikte yönetin. Eğer oyunu yaptıracaksanız öğretmeninin isteği ve raporlaması ile yaptırın. Raporlama sürecini de öğretmen üstlenir. Okuldan herhangi bir arkadaşı ile 2 kişi bir öğretmen başvururlar. (2 öğrenciye kadar ücretsiz götürüyorlardı, gidecekse tek başına sıkılır

)