Yesil SEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pirelli döver bence de.

Sanayi sözü : Araç ne kadar iyi olursa olsun.... Araç ile yolun tek bağlantısı lastik olduğu için çok önem verilmesi gerekiyor.
Geçen kaza yaptım işte. Motor dümdüz yolda dahi tank slapper yiyor, sonra hafif çizgilerde bir yalpalıyor falan, basıncı kontrol ettim biraz daha iyi gibi şimdi ama yine de güven vermiyor hiç. Fabrika lastikleri tabii. Mutlaka ama mutlaka lastiklerinize önem verin arkadaşlar. 15-20 arası da değiştirin motorcular için söylüyorum en azından. 3-4.000 TL bir şey zaten takım. Daha büyük masraflar çıkmasın. Senede bir bu kadarı da ödeyelim yani bir şey olmaz.