Hocam mobilde berbat diyebilirim. Mobilden hiç sitenize baktınız mı?

Sayfayı aşağı kaydırdığımızda anahtar kelimeler alt altta, mobilde sağa gittimizde site kayıyor, mobil uyumsuzluk vs vs.