Geçmiş olsun o para gitti artık. Ne hukuki ne teknik ilgili altyapı oluşturulmuş değil. Gönderirken de uyarı veriyor zaten, çift doğrulama ile yolluyorsunuz, borsanın bir mesuliyeti de yok.