R10.NET'in Bence En İyisi
Macbook Pro bence. Visual Studio yada Sql Studio gibi Microsftun windows özelindeki uygulamalarını kullanıyorsanız biraz sıkıntılı, Visual Studio için Rider veya Visual Studio Code kullanmanız gerek. Viaual Studio var fakat Windowsta ki gibi değil. Sql Studio yok ama Dockera kurup Azure üzerinden bağlanabiliyorsunuz. Fakat VM kurup Windows da kurabilirsiniz çok lazım olursa. Biraz kullanım tarzınız yaptığınız işe göre değişebilir.
Bu üstteki 2 uygulama haricinde iş yapıyorsanız hiç kafanız karışmasın. Windowstan ilk geçtiğimde 2 hafta zorlandım sonra windows a lanet ettim.