kevsertasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
16 ramde bile kasıyor. Tam stabil bir işletim sistemi değil. Geçiş animasyonlari çok ağır şimdilik tavsiye etmem.


https://www.youtube.com/watch?v=J-_53lsBfEU