Kabin. Bagaj hakkı yanlış anlaşılıyor sanirim
3 ocakta ığdır İstanbul arası uçak ile seyahat etim kabinde sadece montumu koymak için yer bile bulamadım insanlar çok düşüncesiz ce orta boy bavul büyüklüğünde sirt çantaları ekstra poşetler koymuşlardı