WAwebtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi ara kafayı cok yormuştum bi türlü olmamıştı. Bıraktım
Bir arkadaşım dün gece yaptım dedi ben pek inanasım gelmedi ( Çok yalan söyler) aklıma takıldı bende bi r10 ailesine sorayım dedim ben de yapmak istiyorum ama korkuyorum