ismailgokcek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diyelim ki Devlet bankalarının kartlarına taksitlendirme açık olsa ve özel bankaların kartlarına taksitlendirme kapalı olsa; sonuçta doğrudan halk devlete borçlanmış olacak bu da onların işine gelecektir diye tahmin ediyorum. Böyle bir durum olur mu acaba? Kriptodaki yüklemelerin sadece devlet banka hesaplarından gerçekleştiğini düşününce bi an "belki" diye düşündüm şimdi.
Naptın hocam Tarım kredi kooperatifinde zeytinyağı satıp marketlerle rekabete girmeye benzemez bankacılık işi, devletin bile öyle sen kredi verme ben vereceğim deme gibi bir gücü yok bunlar çok derin mevzular.