Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Perfex kullandım. Süper bir program. Fakat güncellemeleri 1 hafta geciktir, saldırılara açık hale geliyorsun. 2 defa başımıza geldi. Kaldırdık.
Bitrix24 : Bu bir crm +++++++ dehşet bir sistem. Ücretsiz kullanımda birçok hak oluyor, fakat cloud üzerinden olduğu için yavaş. Ücretli kullanırsanız; süper özellikler. Canlı yardım scripti bile kendi başına parasını hak eder.
Slack deneyeceğiz bizde. Umarım iyidir.