türkiye kart yerini alır fazla birşey değişmez.
Diyelim ki Devlet bankalarının kartlarına taksitlendirme açık olsa ve özel bankaların kartlarına taksitlendirme kapalı olsa; sonuçta doğrudan halk devlete borçlanmış olacak bu da onların işine gelecektir diye tahmin ediyorum. Böyle bir durum olur mu acaba? Kriptodaki yüklemelerin sadece devlet banka hesaplarından gerçekleştiğini düşününce bi an "belki" diye düşündüm şimdi.