TAKSİT olayını kaldırmak istiyor sistem. Ancak Kredi Kartını bitirmek gibi bir istek yok. Aksine ödemelerin Dijitale Geçmesi arzulanıyor. Çünkü Kredi Kartı ile alışverişte vergi kaçırma olayı çok düşük. En fazla KDV oranını farklı girersin. Bu da incelemelere takılıyor falan. Ama nakit satışta ciddi bir vergi kaybı var. Bu sebeple de nakit dönüşünü azaltmak, kredi kartını arttırmak isteniyor bana göre. Ancak taksitli alışvewriş süreçlerini minimuma indirmek istiyorlar. O ayrı bir konu.