Sende yorum atacam diye fena köpürtmüşsün

Paraylamı veriyorlar sizi ah ulan
Neyse son mesajım olsun, çoluk çocuksun hayatında hükümet binası görmemişin kafandan birşeyler kuruyorsun bir tane avukat ta veriyor gazı alıyor parasını

Millet burda bütün kanıtlarıyla apaçık dolandırılıyor birşey çıkaramıyor sen böyle deli saçması saçma sapan çöp bi youtube ticaretinin ciddi ciddi takipsiliğe uğramayacağını hayal ediyorsun
1- bu videoların satış tarihinde telifini aldın mı
2-Satış yaptığında bu videoların kullanılmayaacağına dair sözleşme yaptın mı
Eleman zaten böyle birkaç şey öne sürse bitti gitti. Sanırsın Tüpraş ı satmış, yargı da oturmuş senin üç kuruşluk ticaretinle uğraşacak.