Türkiye'deki kredi kartı kullanımı her sene artıyor avrupaya kıyasla ülkemiz zirvede
kart kullanım konusunda

5 sene içinde daha da artacaktır
Sıkıntı da o zaten, 1 kişideki kart sayısı ortalama 6 adetmiş yanlış hatırlamıyorsam bir ara canlı yayında söylemişlerdi. Kart kullanım çok iyi ama kimse ödemiyormuş