Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Consolede auth hatası veriyorsa authtoken geçersiz olmuş demektir hocam
belkide ben yanlış giriyorumdur hocam token ile nasıl giriş yapıyoruz. Daha önceden bu şekilde giriş yapmadım hiç çünkü.