srd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Twittere cookie ile giriş yapmaya çalışıyorum ama yapamadım. ct0 ve auth_token değerlerini girip sayfayı yenile diyorum giremiyorum. Nasıl giriş yapabilirim?
Consolede auth hatası veriyorsa authtoken geçersiz olmuş demektir hocam