bende de aynı şekilde hata veriyor askerlik şubesine başvuru yapın diye uyarı alıyorum
Merhaba
ben sevk kağıdı alınca uyarı vermekte
sizdede mi bu şekilde
Sevk kağıdınızı askerliğe gitmenize minimum 10 gün kaldıktan sonra alabilirsiniz. Şu an hata vermesi normal.