Vay bee, Ağustosta hallettim hocam o işi. Ben sevk belgesini e-devletten almıştım. Güncel gidecek arkadaşlar daha iyi yardımcı olur.

Sizlere hayırlı görevler dilerim, sağ salim gidip gelin.