Katılıyorum kesinlikle. Ama okuduktan sonra aklıma şu görsel geldi ve bu görsele bağlı şu söz.

Çalışıyorsa dokunmayın.

Demek istediğim yanlışı doğru demek değil. Bazen çok şey yapmamak gerekir. Bilirsiniz, söz hakkı verdiyseniz haksız da kendi haklı zanneder Çok fazla şey yapmadan terk ediyorum burayı 😅