Daha önce defalarca dile getirmiştim. Pm olarakta daha geçen gün yazdım.. Bu google yorumları etik değil. Çünkü ailemizle bir mekana giderken yorumlara bakıyoruz. Artık onada bakmıyorum çünkü sahte olma ihtimali çok yükseldi adamlar işi şu seviyeye getirdi 1000 yorum alıyor.. Artık mekanı kötüleyip patlatıyor mu yoksa onaylıyor mu belli değil. Bence buna bir nizam getirilmeli.