Emirizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet arkadaşlar ben m2 mac mini kullanıyorum sizlerin işletim sistemi ve pc özellikleriniz nedir neden tercih ediyorsunuz?
m2 mac miniden memnun musunuz ek olarak aksesuar ne kullanıyorsunuz?