ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel çizim + döküm.

R10 da tema olarak satan yoktur. Siz de özel çizdirebilirsiniz. Sektörde önerebileceğim şuan kimse yok.
Figma ile çizip sonra kodluyorlar değil mi hocam nivunun kodları çok karışıkmış birkaç yerde okudum ne kadara mal olur acaba