NEASTRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amasya'da acemiliğimi yapmıştım. Çok büyük tugay. Bizim zamanımızda komutanlar iyiydi. Bedelli için ne olur bilemem. Şimdiden hayırlı teskereler.
Ne zaman yaptınız ben kasim ayinda 4/1 deydim😄