Hocam biraz konu ile alakasız olacak ama ne yalan söyliyim, merak etmeden duramadım. 1800 tane domain'in her yıl yenileme ücretlerini ödüyorsunuz mecburen. Hem yönetimsel olarak hem de bütçesel anlamda sizleri zorlamıyor mu.