25 yıl sigara kullandım. En az 3 kez 1-2 yıl bıraktığım oldu.
Kendi likitlerimi de ürettim, sigara yerine nargile, puro kullandım. Ancak tütüne bir şekilde yakın olduğunuzda, sigaraya geri başlama ihtimali yüksek.
Toplum sağlığı merkezinden randevu alıyorsunuz. Doktor size ücretsiz 1 kutu hap veriyor.
İlk ilaç ile bırakma denemem tatil bayram gibi günlerin araya girmesi ile yarıda kaldı. Ancak ciddi olarak sigarandan uzaklaştırmıştı.
2. kez toplum sağlığına giderek 1 kutu daha ilaç aldım. Kullanımıma gün gün dikkat ettim. Çok rahatlıkla sigarayı 2. haftada bıraktım.
En tiryaki olanların bile, ilacı düzgün kullanımı ve bırakma isteği ile bırabileceğini söyleyebilirim. Etrafımda onlarca kişi bıraktı.
Toplum sağlığı merkezleri gerçekten büyük nimet. Muayene ve ilaç ücretsiz.