Önce vape e geçtim. En son MTL yani sigara içimi içiyordum. Likitte ise aromasıza geçtim. Yani sadece nikotin ki ne kadar az zararı olursa o kadar iyi mantığıyla. En son bronşektazi olduğumu öğrendim ve sayılı günlerimi daha da uzatabilmek için komple onu da bıraktım. Ya şimdi bırak, ya da sayılı günlerin olduğunu öğrendiğinde pişman olup bırak. Seçenek senin.