Muhatap bile kabul etmediğim bir şahıs benimle kontak kurmak için debeleniyor. Buna mı güleyim yoksa şu yukarıdaki cevabın ucuzluğuna, vasatlığına mı? Oylarınızı bekliyorum sayın seyirciler.