Selamlar herkese
Bedelli sınıflandırmaları açıklanmış sanırım. Bir bilgilendirme olsun diye bu konuyu açtım çünkü bu bilgi benim işime geçen sene çok yaramıştı. Bana kasım ayı çıkmıştı ben bekledim bekledim ve ağustos ayında öğrendim ki e devletten gitmek istediğin tarihi değiştirebiliyormuşsun. Ben de direkt olarak eylüle çekmiştim. Yani aklınızda bulunsun gitmek istediğiniz tarihi e devletten değiştirebiliyorsunuz.