beğenmemezlik değil de tembellik diyelim buna, başkasının işini bitiriyorsun çünkü müşteri baskı var, benzer şekilde bir yerde de çalışsan yine iş yapparsın çünkü patron baskısı olacak
çözüm için kendine bir hedef koy onunla motive olarak çalış hadi kolay gelsin
edit: bu arada yanlış anlaşılmasın bu hatayı hepimiz yapıyoruz