İfadeyi nerede verdiniz kolluk mu savcılık mı ?
Savcılık ise soruşturma dosyasına dilekçe yazarsınız şu olayda mağduriyetim giderildi şikayetimden vazgeçiyorum diye,Koltukta ise dosya durumunu gidip öğrenmelisiniz halen karakolda ise ek beyan verebilirsiniz adliyeye intikal etmiş ise yine dilekçe vermelisiniz