Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bi miktar bütçem var 2.el araç almayı düşünüyorum bu sırada bayilerde 2.el araçların bi kısmını peşin ödedikten sonra kalanını taksite çevirdiklerini duydum .
bilgisi olan varmı acaba süreç nasıl işliyor mantıklı mı ?