Merhaba öncelikle, bundan birkaç ay önce bir d*landırılma olayı yaşamıştım. Bu sabah o arkadaşa ulaştım ve adli süreçlerin başlayacağını söyledim. O arkadaşın da yaşı biraz küçük sanırım, özür diledi ve ihtiyaçtan böyle bir şey yaptığını belirtti. Bana ablasının ibanını ve ismini verdiği için onun yerine evli barklı kadından şikayetçi olmuşum. İadeyi gerçekleştirdi bugün, şikayetimi emniyete giderek mi geri çekebilirim?