Hocam aslında güzel gidiyordu, neden olmasın ki yazacaktım tam... Ta ki "siyaset bilimi, ilişkiler" diyene kadar siz... 4 yıl boşuna okursunuz emin olun. Onun yerine hobilerinizi işe çevirin, kurs alın, bir şeylerde uzman olun ve para kazanmaya çalışın, paranız varsa da lütfen daha düzgün bir bölüm seçin.

Bazı bölümleri de cidden okumamak lazım ama gerçekten. O kadar gereksizler ki, felsefe niye var bu çağda, bilim çağındayız, halkla ilişkiler, siyaset bilimi, tarih, sırf hobi olsun diye öğrenilen şeyler bazı bölümler de o kadar gereksiz ki, bir de bu gereksiz, insanlığa hiçbir katkısı olmayan bölümlerin akademisyenlerinim kaprisinden geçilmez.