Merhaba arkadaşlar ben lise mezunuyum 23 yaşındayım 2025 deki yks na hazırlanmak istiyorum aklımda siyaset bilimi ve Uluslararası ilişkiler bölümü var sizce nasıl okumaya değer mi eşit ağırlık istiyorum ne yazikki matamatik de berbat sayılırım maalesef