Merhaba Arkadaşlar,
Çocukluk hayalim olan mt2 serveri kurmak istiyorum. Reklam yapıp çok oyuncu toplamak gibi bir derdim yok ufak bir sunucu ile 20-30 kişilik bir ws lik server kurmak istiyorum.
Sanırım diğer forumlarda hazır fileslar var bunları düzenleyerek istediğim hale getirebilirim sorun şurada ki youtube'da bulduğum tüm videolar local bilgisayarı sunucuya çevirip gerçekleştirilen kurulumlar. Ben yurt dışından bir sunucu alarak buna freebsd kurup server kurmak istiyorum.
Biliyorum bu işi yapan firmalar var onlarla çok daha kolay bir şekilde kurulum yapabilirim ama ben tamamen kendime uğraş çıkartmak için bunu yapmak istiyorum
Bana kurulum aşaması için yardımcı olabilecek bir içerik önerebilecek var mı?