Benimde en büyük sıkıntım şu. Kendime ait 2 sitem var ve bunlardan yurtdışına e-ticaret yapıyorum. Yani aslında sitelerim gece çalışıyor. Bilemedim ama %90 ihtimalle satın alacağım hocam. Yanıtlarınız için çok teşekkürler.
Yolunuz açık, işleriniz bol kazançlı olsun hocam. Gece hizmeti gerçekten çok sıkıntılı. Kesinlikle en önem verdiğiniz destek birimi olsun. Ve hangi firma olursa olsun pişman olmamak için yedek almayı unutmayın. Hayırlı işleriniz olsun