Mesela kaliteli sayabildiğim Natro var o da satıldı zaten birkaç yıl önce. Onlarda dolar üzerinden çalışıyorlar ve fiyatlar malum. Yerli bir firma olup beni şaşırtmayan tek firma oldu. Normalde hiçbir firma için kolay kolay yorum yapmam ama NetStabil beni gerçekten şaşırttı. Çünkü benzer sebeplerden deneme amaçlı sürekli host kullandığım zamanlar deneme amaçlı forumda dağıtım yapan firmaları deniyorum. Hem işim gereği hem bu şekilde 20 den fazla da firma denemişimdir gerçekten aralarında en memnun kaldığım NetStabil oldu. Ha kapatıp giderler mi ???? Bu soru galiba hep aklımızda kalacak