@NETStabil; Burada yer alan ve ticaret yapan firmaların çoğuna güvenmiyordum özellikle de tüm türk Hosting firmalarına diyebilirim. Sonra ufak bi işim için kısa süreli hosting ihtiyacım olunca kampanyalara baktım netstabili orda gördüm. Tamamen kısa bir süre işimi halledip çıkmak için üye oldum. Sonrasında hizmetlerini o kadar beğendim ki. Destek talebi açınca sms ile bilgilendiriyorlar sürekli. Bişi yazdığımda saat kaç olursa olsun destek sağlıyorlar. Uptime süresi çok iyi kısacası her şeyiyle vay be dedirten firma oldu benim için. Bende sizin gibiyim şuanda farklı bir firmada iyi bir ücret ödediğim yıllık paket var. Biterse geçmeyi düşünüyorum kesinlikle. Ha her şey mükemmel mi kısmen ecet. Fiyat olarak verdikleri kaliteli hizmet karşılığında piyasa fiyatlarındalar. Ama 3 kuruş için gidip saçma bir firmadan alıp başınıza dert almanıza hiç gerek yok. 2 orta ölçekli projem var fiyatlarda kampanya yaparlarsa kesinlikle almak istiyorum. Kısaca deneyimim bu şekilde. 10 üzerinden kesinlikle 9. Bir puanı windows altyapısı sağlamadıkları için kırabilirim sadece.
Valla bende bir müşterim sayesinde denk geldim, müşterimin orada reselleri var ve gerçekten bu zamana kadar kullandığım nadir güzel hostinglerden. Sadece hizmetlerinin sürdürülebilirliği konusunda tereddütlerim var.
Şu an diğer resellerde totalde 100'e yakın sitem var. Her yıl yenileme yapan müşterilerim oldukları için biraz tereddüt ediyorum orta ölçekli firmalar ile çalışmaya.