20 yıl süre ve ortalama günde iki paket içen hatta sabah kalkınca sigara içeceğim için heycanllanan biriydim .

Taki iki ay önce oğlum sabah ağlayarak uyandı baba sigaradan hasta olmanı istemiyorum dedi rüyasında görmüş !

Bu dönüm noktası oldu. 6 ay önce bırakan bir müşterimiz vardı aradım bilgi almak için biorezonans yöntemi ile tek seansta bırakmıştı ,

telefonu aldım aradım ve randevu aldım pazartesi konuştum perşembe randevu verdi bu arada tabi insan düşünüyor alışkanlık var tiryakilik var nasıl olacak stres yaptı ama çare yok bırakıcam .

Perşembeye kadar daha çok içtim biraz tiksineyim diye ve gittim randevuya ortalama 2 saat civarı süreceğini anlatttı ,

sonrasında artık vucut kesinlikle istemeyecek ama el alışkanlığı için kendinizi çerez vs birşeylerle oyalayabiliriz diye konuştuk

ve tiryakiliğimin üst seviyede olduğunu anlattım merak etme dedi neyse başladık iki saat içinde baya sohbet ettik

dedim sigarasız hayatı hatırlamıyorum bile nasıl olucak merak ediyorum derken oda 1 ay sonra nasıl içiyormuşum diyeceksiniz dedi ,

ben o günü ve ertesi günü çok rahat geçirdim ama 3 . gün biraz stresli oldum ama içmedim aradım tekrar söledim hemen gelin dedi

saolsun tekrar baktı vucutta toksin birikimi çok olduğunu sebebin bu olduğu ortaya çıktı ve ortalama 40 dakika kaldım ve ordan çıktığımda pamuk gibiydim ve oymuş şuan 2 ay oldu aşırı rahatım .

Uzun oldu kusura bakmayın ama gerçekten zor değil bu yöntem.

( hatta kayınpederim okadar zor olduğunu bildiği için sen 20 gün içme dedi bende giderim dedi ve gitti mecburen oda içmiyor )