Yüksek bütçe gerektirir ve dönüş olacağının garantisi olmaz haliyle böyle bir riske kimse girmez.
Ama yapılır tabi markalaşması zaman alır.
10 Milyon TL'lik bir reklam çıkarsın , parası ile 10 tane moderatör alırsın.
Forum düzeni sunucu vs gibi şeylere hiç girmiyorum.
Forumun boş olmaması talep oluşturmak için bazı şirketleri ve kişileri forumu açmadan önce satıcı tarafını foruma konu açacak şekilde sadece onlara açar toplarsın ve forumun açılacağı güne şartlandırır ve bazı büyük ödüller vereceğini duyurursun.
Satıcı olursa zaten alıcıda gelir para neredeyse insanlar oradadır.
Çekilişle 1 Araba verilir 1-2m TL'lik. Ek ödüller vs. Her hafta ödüllü çekiliş etkinlik yaparsın.
Tabi her şeyin sonunda tutacağının %100 garantisi olmaz.
İşin aslın bu tarz etkinlikleri ben coşkun beyinde yapmasını ve forumu dahada büyütmesini isterdim. Ara sıra bir iphone çekilişi olur ne bileyim bilgisayar laptop çekilişi olur. xx gün içinde belli sayıda ticaret yapanlar yada konu mesaj açanlar katılır. Hem foruma katkısı olur hem insanlar iyi vakit geçirir.